Klachtenafhandeling

Tandartsenpraktijk Krommenie hecht veel waarde aan kwalitatieve zorg en voortdurende verbetering. Wij streven naar tevreden patiënten en waarderen het als u uw ervaringen met ons deelt, zowel positief als negatief. Dit stelt ons in staat om onze dienstverlening te optimaliseren en eventuele knelpunten aan te pakken.

Wanneer u niet tevreden bent

Heeft u een klacht, opmerking of suggestie? U kunt dit melden bij onze balie of direct bij uw behandelaar. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar via 075-3030545 en kunt u gebruikmaken van het online klachtenformulier op onze website. Na ontvangst van uw melding nemen wij contact met u op om samen tot een oplossing te komen.

Klachtenregeling

Wij doen ons uiterste best om uw klacht binnen de praktijk op te lossen. Lukt dit niet naar tevredenheid, dan kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling van de KNMT, waarbij wij zijn aangesloten.

Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector stelt aan zorgverleners. De KNMT kan bemiddelen of uw klacht formeel behandelen en een uitspraak doen. Dit proces brengt geen kosten met zich mee. Meer informatie vindt u bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl) en www.ant-online.nl. Voor persoonlijk advies kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) via 0900-2025012 (€0,90 per minuut).

Scroll naar boven